Härliga höst!

Vilken helg hörrni <3
 
Fredagen spenderades med bästa möjliga sällskap, kunsin Jessica och Fredrik. Efter jobbet åkte jag hem till dem och blev bjuden på sviingod tapas - räkor, aioli, friterade tortillabröd, salami, ostar inte värda att försöka stava till, oliver, kex och fikonmarmelad. Kvällen fortsatta med ständigt återkommande "plump" och fredagsgodis på det ;)
 
I lördags möttes Natalie och jag upp för ett provapåpass hos CrossfitNorrköping... kommer jag att bli fast?!
Lagom mör tog jag räcercykeln ut till far i Åby där det bjöds på god middag och trevligt sällskap.
 
Vaknade upp och visste direkt vad som stod på schemat.. Söndag = sconesfrulla. Mätta och belåtna åkte pappa och jag ut i skogen och plockade masssa svamoireller. Och sen är det ju faktiskt kanelbullensdag. Skogsrundan avslutades såklart med bullfika.
 
Hem och byta stövlarna mot gympaskorna. Milla hämtade upp mig - Tour Ågelsjön stod på schemat. Helt underbar höstpromenad. Trots att vi inte kom runt sjön.. Någonstans gick det lite fel så papps fick plocka upp oss vid sörsjön hahah. Grym promenad iaf!
 
Veckans matlådor är klara - svampgryta med kyckling och kokosmjölk + ris och jag har landat i soffan framför tända ljus och allmänt söndagsmys. S k ö n t
 
 
 
 
 
En helg helt i min smak.
 
Taggad för en nya vecka - hoppas ni känner samma :)
 
Kramar



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

juliabrinkman.blogg.se

Fitness och hälsa

RSS 2.0