Tillbaka med tanken att bloggen ska få mer uppmärksamhet!

Tänkte försöka mig på en liten kortare summering..
 
Ja ni, nu var det ju ett bra tag sen det uppdaterades här. Anledning? Vardagen har varit en ren berg och dalbana nu i några veckor. MYCKET har hänt. Bland annat har jag blivit av med jobbet (SATS) :0 MEN också signat för ny PT-tjänst på Actic! Som ni säkert vet kommer ju SATS att slå igen i slutet av maj.. och alla anställda har blivit av med jobbet :( jag har alltså inte misskött mig ;) Det har varit tufft ett tag med jag har nära och kära som övertalar mig att allt kommer att lösa sig - och det hoppas jag ju verkligen!!
 
Träningen och dieten då?
Ja nu är det alltså FEM ynka veckor kvar till tävling!!! De senaste två veckorna har det skurits ner lite på kosten och träningen har trappats upp ett snäpp. Bara på dessa två veckor med de här förändringarna har det hänt massor med kroppen! Motivationen är på topp!
 
I morgon går jag in på 5:e veckan innan tävlingen, och lite fler justeringar i både kost-och träningsupplägg har gjorts som jag börjar med i morgon.
 
Energimässigt?
Det känns i kroppen att det är hårdkörning nu, men motivationen är som sagt på topp och jag har bara målet i sikte! Jag har energi nog till alla "måsten" såsom jobb, träning, handling, möten, PT-kunder osv - men när jag kommer hem på kvällen... oj oj, hinner knappt innanför dörren innan jag deckar! ;)
 
 
 
Nu ska jag allt ta och pyssla lite med min bikini!
Ha en riktigt fin helg alla mina fina<3
 
Puss
Jen
2015-05-10 @ 11:30:17

Såg ditt namn på Alströmer listan minsan! Kul med en till östgöte som ska tävla! ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

juliabrinkman.blogg.se

Fitness och hälsa

RSS 2.0