Jobbresa Umeå

Snabba puckar här nu alltså!
 
Fick i förra veckan reda på att jag fick en tjänst jag för ett par dagar sedan var på intervju för. Introduktionsmöte var jag på i fredags, på norrköpingskontoret, där jag också träffade mina närmsta (också nyanställda) riktigt härliga kollegor.
 
Igår träffades vi kl. 07.00 på Norrköpings resecentrum där vi hämtade en hyrbil och körde upp till Bromma flygplats. Nu ligger jag i sängen på hotell Björken i riktigt mysiga Umeå. Ska strax kila ner till frukostbuffen och möta upp tjejerna - och hur mycket har jag inte längtat efter en rejäl hotellfrukost?!?
 
Hotellet ligger nån halvmil från företaget vi ska utbildas på här i Umeå.. föreslaget var att vi skulle ta taxi t/r varje dag men så slog det oss att vi skulle fråga hotellet om de inte hyr ut cyklar. Och vilken fullträff - vi ska strax lösa ut våra cyklar :)
 
Vi gick på en promenad i stan igår och det är riktigt fint här. Gamla byggnader blandade med sprillans ny arkitektur.
 
 
 
 
Hotellet vi bor på
 
 
Stationen
 
 
Stadskyrkan
 
 
Handelsbanken
 
 
Elverket (Nu biograf)
 
 
Stora Hotellet
 
 
Läkarvllan
 
Ha en riktigt fin dag! <3
 
kusinen
2015-05-19 @ 08:14:27

Sa ju att det skulle lösa sig med jobb :) 👍 kram jessica

Svar: Du har så rätt min lilla kusse☺️💕
Julia Brinkman




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

juliabrinkman.blogg.se

Fitness och hälsa

RSS 2.0