Big update!!

Kära vänner
 
Tävlingsförberedelserna är nu i full gång. Jag är inne på dag 5 på det nya kost- och träningsschemat och nu rullar allt på riktigt bra. Lite pyssel med 9845 st matlådor per dag men det är det så värt!
 
Träningen
 
Har ökar med ett styrkepass i veckan, kör nu alltså 6 gympass i veckan, utöver det lite margoncardio och intervallträning.
 
Nästa vecka har jag min förrsta poseringsträff - guuud så spännande!
 
Jobben
 
Jobbar på på SATS, har blivit fast instruktör på boxen vilket är skitkul! Och idag hade jag min första PT-kund - så kul!
 
Hur mår jag då?
I övrigt mår jag väldigt bra. Lite extra krydda i vardagen har satt guldkant på varja dag hihi
 
Hörs snart (mer snart än sist!)
 
Pussas
 
 
 
 
 
 
 
 
Thessan
2015-03-05 @ 17:24:56

Vem ska du posera med??😃😃

Svar: Ska till en tjej i Linköping! :)Hur går det med poseringen för dig? :D
Julia Brinkman

Thessan Olander
2015-03-08 @ 20:04:07
URL: http://thessansinspo.com/

Ok!!:) härligt!! Det går faktiskt jätte bra med poseringen!!😃




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

juliabrinkman.blogg.se

Fitness och hälsa

RSS 2.0