High on life

Så.
 
Nu börjar ju faktiskt allt ordna upp sig!
 
I fredags landade jag i Norrköping igen efter två veckor uppe i fina Umeå. Jag och mina två kollegor har varit på utbildning och och anses vara redo att starta upp kontosavdelningen här i Norrköping.
 
I fredags var det faktiskt min lilla födelsedag också.. oj vad tiden går. Efter att ja landat i Norrköping mötte jag upp Alma och pappa så gick vi och käkade på Brasseriet. Alltså det är ju sååå himla gott där. Drog ett säkert kort och tog en räksallad - mumma. 
 
Och idag hade jag alltså min första dag på kontoret här i Norrköping. Det var himla trevligt och allt känns riktigt bra! Trors min lilla cykeltur på 6 km till jobbet (enkel väg) i spöööööregn var jag på riktigt bra humör ;) Hade torrt ombyte med mig...
 
 
2 av 10 dagar uppe i Ume hade vi sol, wiihuuu. En av dessa dagar passade vi på att promenera i stan och hamnade på en dödssoft soffa vid umeälven.
 
 
Och här har ni mitt kontor!
 
Har precis käkat favvo-tacon och landat i soffan, ska pyssla ihop några tavlor! Ha en fin kväll :)
 
Kramar



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

juliabrinkman.blogg.se

Fitness och hälsa

RSS 2.0