Nu hittar ni mig på SATS

Idag hade jag min sista av de tre inbokade intervjuerna, idag var jag på SATS.
 
Efter intervjun körde jag ett riktigt skönt ryggpass. På G hem efter passet blir jag stoppad av platschefen jag hade intervju med, och han frågade om jag kunde börja imorgon - jamenviiiiiiiisst!!
 
Kan säga att jag skuttade hem - och skuttar fortfarande.. 200 sökande och jag fick jobbet!!
 
I helgen tackade jag nej till lärarvikariatet, och i morgon blir det att även tacka nej till tjänsten jag fick på Actic. Ska bli riktigt kul att komma igång i morgon - allt har ju löst sig så himla bra nu efter att jag kommit hem från Australien!
 
Skaffade mig även en ny telefon idag, Iphone 6 - så nu är jag nåbar;) Har kvar mitt gamla svenska nummer 0703 840 XXX.
 
 
 
Bara älskar lax.. skulle kunna leva på det... (åt det inte en enda gång i australien!!!)
 
pussen



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

juliabrinkman.blogg.se

Fitness och hälsa

RSS 2.0