Flyt, flyt och ännu mera flyt!

Oj vad lyckligt lottad jag känner mig just nu.. allt har gått så sjukt bra ända sen jag satte mina fötter på svensk mark igen.
 
Jobb: 
Har haft mina två introduktionsdagar på SATS och kör mitt första pass nu på fredag. Har stängningen - kom och gör mig sällskap!!
 
Träning: 
Träningen är i full gång. Förta veckan efter att jag hade kommit hem gick åt att ställa in mig på mitt nya gym -  känna av maskinerna, inställningar och vikter. Det var en rätt tuff start med tanke på att jag förlorat rätt mycket styrka, men nu vecka 2 är jag så gott som tillbaka där jag slutade.
 
Hem:
NEJ JAG TVINGAS INTE BO PÅ GATAN! Började direkt när jag kom hem att ansöka om hyresrätter.. bara ca 450 st i kö på varenda en!! MEN så med massa massa flyt blev jag erbjuden en 1:a, 45 kvm och stor balkong precis just här och nu. DEN TAR JAG sa jag.. Flyttar nu på måndag (hade ju såklart fått flytta hem till päronen, men känns ju lite sisådär efter att ha bott hemifrån i över 4 år..)  :D 
 
puss på er
 
Gårdagen spenderades till viss del på gymmet, resten av dagen i Emmas soffa med myskläder och en kopp te!
 
 
 
 
ärtor<3
 
 
Paulina
2015-01-27 @ 17:07:38

Hej! :)

Jag undrar om du skrev ditt cv/personliga brev på ett annorlunda sätt när du sökt jobb som PT? Jag själv tänkte söka och undrar om man bör utforma det på ett annat sätt jämfört med att söka ett "vanligt" jobb om du förstår.

Mvh
Paulina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

juliabrinkman.blogg.se

Fitness och hälsa

RSS 2.0