1000 funderingar och lika många beslut att ta

Okej nu har jag varit hemma i ca 48 timmar men inte haft en enda timme till övers. Shit vad tiden bara flugit iväg.
 
Vad som gör mig mest stressad är att jag är MOBILLÖS! Har bara paddan (som en räddare i nöden). Har än så länge testat på McDonalds wifi (typ blivit stammis...) och dominos. Haha wifi snyltaren. Men varför jag är i så stort behov av en telefon och internet är för att jag är mitt uppe i allt jobbsökande. Han med en intervju igår, en idag och har en inbokad på måndag. Alla på olika gym här i norrpan. 
 
GLADA BESKED
Några timmar efter intervjun jag hade idag fick jag iaf reda på att jag blivit anställd som PT för gymmet! wiihuu.
 
Fler beslut att ta.
Har också blivit erbjuden en lärarvikarietjänst, får börja på tisdag. Och det är inte vilken tjänst som helst. Jag ska agera tyskalärare åt klass 7-9, 9 lektioner i veckan.. wow!
 
Har ju även en intervju på måndag (redan snackat med personalansvarig och det lät lovande) som jag skulle vilja ta med i mina beslut...
 
Såå mkt att fundera på just nu! Får nog sova på saken.
 
 
Körde ett riktigt skönt benpass på Nordic Club idag. Och ja - jag var lite rostig efter 3 veckors semester, men h sp skönt att vara tillbaka.
 
Status efter gårdagens boxpass? GRYMT mör i armarna, tyckker nästan lite synd om mig själv haha.
 
Aja! Spännande spännande. 
 
Puss
Adam
2015-01-09 @ 22:28:08

Wow grattis syrran!

Thessan
2015-01-10 @ 09:19:54
URL: http://thessansinspo.com

Vad roligt att det går så bra för dig!! Visste inte att du var grym på tyska!! Wow vad häftig du är!! Inspo inspo

Thessan
2015-01-10 @ 09:20:06
URL: http://thessansinspo.com

Vad roligt att det går så bra för dig!! Visste inte att du var grym på tyska!! Wow vad häftig du är!! Inspo inspo

Svar: Tack snälla Thessan, hovars allt har flutit på himlans bra!! Haha det där med tyskan..har läst en masssssa år men nån expert är jag verkligen inte ;)
Kram
Julia Brinkman




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

juliabrinkman.blogg.se

Fitness och hälsa

RSS 2.0