Planering/prioritering

Här har det ju ekat tomt..
 
Senaste två veckorna har rent av sprungit förbi.
 
Ny lägenhet och nytt jobb - om jag trivs? JAG STORMTRIVS!
 
För att kost och träning ska gå enligt planering krävs en hel del planering. Här är planeringen verkligen a och o. Jag jobbar väldigt oregelbundna tider nu.. vilket gör det liite klurigare med upplägg - men börjar få lite rutin nu iaf om man nu kan kalla det för rutin. Kan jobba öppning, ca 6-15 eller stängning ca 17-22.30 (beroende på veckodag). Behövs det kan jag även jobba två pass på en dag (vilket kan vara bra för mi såhär efter flytt!).
 
Har jag exempelvis en ledig förmiddag har jag passat på att LAGA MAT. och då är det inte 2-3 matlådor inte - minst 8 st!
 
Nörfärs med bönpasta (stor favorit), morot och kålrot.
 
Kyckling (låg just då i stekpannan) med fullkornsris och spenat.
 
Nötfärs med linser och kålrot.
 
Pussen
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

juliabrinkman.blogg.se

Fitness och hälsa

RSS 2.0