Motivation och framtidsplanering

FRAMTIDSPLANERING
 
I lördags hade jag möte med min coach igen angående framtida kost-och träningsupplägg fram till tävlingen. Nu är det strax dags att gå på min mer strikta tävlingsdiet - men innan det bestämde vi att göra allt för att boosta träningen lite extra.  
 
1 paket riskakor extra om dagen utöver det jag redan käkar (6 mål om dagen..)... nej jag gör inget annat än att käka ;) 
 
Började tugga risisar i måndag och visst har passen gått bättre! Riskakor/psyket - inte vet jag med det spelar ju egenligen ingen roll, bara det går framåt! :)
 
Så - 1 mars börjar jag tävlingspreppa på riktigt!
 
riktigt bra axelpass igår
 
har numera fått smeknamnet riskakan...
 
Ledig idag fram till 19.00 - då smäller det!!
Berättar mer i nästa inlägg.
 
Ha nu en riktigt grym dag, för det ska jag ha!
 
Puss
Thessan
2015-02-12 @ 16:49:25
URL: http://thessansinspo.com

Jag börjar också min tävlingsdiet den 1a mars !!😃😃 gogogo 😃😃

Svar: Hej Thessan! Hur känner du nu efter strax en vecka på dieten!? Jag mår fortfarande toppen ;) kramar
Julia Brinkman

Thessan Olander
2015-03-08 @ 22:18:39
URL: http://thessansinspo.com/

Hallå! Det känns fantastiskt bra faktiskt! Får se vad mätningarna säger på onsdag! 😀 Själv?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

juliabrinkman.blogg.se

Fitness och hälsa

RSS 2.0