Jag (vi) överlevde

Okej va, här kommer nyheten jag höll lite på i senaste inlägget.
 
Igår premiärade jag som boxinstruktör på SATS Norrköping!
 
14 tappra pers deltog på passet och vilken energi! Alla kämpade grymt bra och gav mig hur mkt energi och motivation som helst! Vart fösvann de 75 minutrarna lixom?! Lyckligtvis överlevde alla inklusive jag själv. Var ledig hela dagen fram till att jag skulle hålla passet - och jaa jag var nervös som en liten nisse. 
 
Sugen på att testa? Kommer köra passet igen nästa torsdag den 19:e februari kl.19.00 - kom och kör en gratis provträning vettja!
 
 
Sen deckade jag välförtjänt i soooffan.
 
Nu (fredag kväll kl 22.05) skriver jag inlägget här, men jag lagar även mina 16 matlådor OCH tvättar all min tvätt. För tid på dagen har man ju inte...
 
Ha nu en riktigt bra helg!
 
Puss
Emelie Eriksson
2015-03-03 @ 20:16:21

Hej Julia!
Jag sitter hemma i valet och kvalet om jag ska ansöka till nästkommande kursstart av Fitnessutbildningen på TAFE. Har läst och läst, haft samtal på telefonen osv.

Tänkte bara kolla hur du känner såhär efter avslutad utbildning om du trivdes med utbildningen, om du fick med dig de kunskaper du förväntade dig av kursen, och hur det gått för dig med jobb när du kom hem?

Uppskattar all information jag kan få :)
Tack på förhand

Svar: Hej Emelie och vad kul att du hittat till min blogg.
Jag är väldigt nöjd med beslutet att jag åkte dit - och tiden efter har blivit perfekt. Jag fick direkt jobb som medlemsvärd på SATS och nu jobbar jag även som boxinstruktör och personlig tränare.

Jag var helt nybörjare inom styrketräning när jag påbörjade utbildningen och har fått med mig väldigt mycket kunskaper hem! Hde egentligen inga förväntningar innan jag åkte, så allt var bra ;)

Lyssna på magkänslan! Hellre ångra nått du gjort än något du aldrig gjorde!!

Kram Julia
Julia Brinkman




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

juliabrinkman.blogg.se

Fitness och hälsa

RSS 2.0