Kroppen sa ifrån

5 veckor av tävligsupplägget har gått galant.
 
Vecka 6 gick inte alls. Började förra mändagen med vanligt magont som sig vanligt dyker upp en gång i månaden. Denna månad dock väldigt mycket ondare än vanligt. Detta gick över i att allt matsug försvann och jag fick inte behålla någon mat under 2 (!?!) dygn. Var dålig i 7 dagar!! Behöver jag säga att energin var obefintlig?
 
Nu i måndags började jag känna mig bättre och idag är jag (förhoppningsvis) helt återställd. Ny energi och nya tag!
 
 
Ser såååå fram emot lördag! ;)
 
Puss
 
Anonym
2015-04-18 @ 14:39:49

Jag tror du tränar för hårt. Ta det lugnt o var rädd om dig. Mvh Lisa TAFE student.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

juliabrinkman.blogg.se

Fitness och hälsa

RSS 2.0